KPOP Lovers Giveaway by Amira And Jannah..Hadiah Best..Terbaik GA Nie..(^_^)

Bismillahhirraman nirrahim..Amin..


Wow..Kpop..Bestnyer..(^_^)..mula2 tengok betul ke nie..betul ke..tak percaya..ha..buat terpinga2 sebab saya peminat korea..kalau ikutkan drama korea saya paling minat..hehe..tapi saya sertai GA ini jugak..haha..dorang di atas..maksud saya banner tu..hehe..mereka pun ada jugak..tapi min ho kat atas berlakon cerita To The Beautiful You..dalam drama tu terbaik..saya suka drama tu..kalu sape yang belum tengok..baik tengok cepat-cepat..dalam drama tu min ho nampak cool je tapi diam2 ada perasaan..hehe..nak tahu ceritanya klik SINI yang sebelah tu saya tak pasti mungkin big bang..popular dalam running man..dekat korea sibuk pasal running man je sampai Malaysia ada orang cakap pasal running man..saya pun tak tengok lagi..haha..banyak sangat nak tengok..takda masa..masa yang ada pun cukup2 ruang tuk tengok cerita drama korea sahaja..hehe..(^_^)

Ok kembali semula kepada GA ini..tuan blog mahu kita jawab soalan yang diberi..

Kumpulan yang saya suka ..hmm..banyak sebenarnya.tapi ambil sedikit sahaja la..saya suka Girl Generation..Dalam bahasa korea kalau pergi negara Korea..dorang panggil SNSD singkatan Sonyuh Shidae..Kumpulan yang paling ramai ahli dalam kumpulan..mereka ada 9 orang..Saya suka mereka semua bukan sorang..sebab dorang semua comel-comel..pastu suara sedap sangat..yang paling bagus semua pandai nyanyi..dorang nie jugak bila nyanyi pakaian mesti cantik-cantik,seragam dan menari pulak serentak..pandai dorang gayakan tarian yang berlainan setiap lagu..kalau fesyen rambut korang semua boleh tengok style dorang..boleh pilih mana korang suka..sebab dorang semua sweet2..hehe..Lagu yang saya minat sekarang lagu the boys..lagu nie senang nak ikut sarikata..carik yang ada lirik je kalau nak nyanyi..macam saya ambil lirik yang ada sarikata..haha..Ini lagunya kalau korang minat..kalau minat la..dengar la dulu..baru tahu minat ke tak..hehe


the boys-girl generation

Ok..kumpulan nie menambah kepopularan dengan Yoona dari ahli kumpulan girl generation nie berlakon cerita Love Rain..meletop la kumpulan dorang sebab dalam drama tu pakai suara dorang..pastu ada gosip kata bercinta dengan Psy lagu Gangnam Style.. tak mungkin-tak mungkin..Psy tu dah kahwin pastu ada anak kembar..kesian keluarganya..baik Yoona carik orang lain..tapi harap Yoona dan Psy tak betul..hmmm..tak sesuai kot dorang berdua..hehe..opps..tag orang..hmm nak tag sape nie..sape yang minat korea..sebab ramai yang anti korea sekarang..saya cuba tag Siti Aisah dan Myun..harap dorang sertai bersama saya..hehe

Hadiah yang best kot

3x tudung untuk 3 pemenang
5x keychain untuk 5 pemenang
1x shawl untuk 1 pemenang
1x Fabric Sticker 1 pemenang
3x gelang untuk 3 pemenang
7x cursor untuk 7 pemenang
2x Header untuk 2 pemenang
3x Doodles untuk 3 pemenang
1x Hello Kitty Keychain untuk 1 pemenang
2x Belt untuk 2 Pemenang
5x Accescories untuk 5 Pemenang
10x Review Blog untuk 10 Pemenang

Pesanan dari tuan GA ini..kalau ramai orang..hadiah akan bertambah..Kepada kaum adam..hadiah akan ditukar barang lelaki kalau menyertainya..(^_^)

5 comments:

  1. wahhhhh hihihihi byk join contest!! huhuhu neg mesti banyak dapat hadiah neh. btw! kita dah follow awak :)

    ReplyDelete
  2. takda pun banyak..sikit je..hehe..gud luck yeay..(^_^)

    ReplyDelete
  3. Fuyoo..!! best nyer.. urrmm.. macam nak join.. hah..?! admin..! and korng2 jemput join contest kat blog ef.. hehe hadiah dier ade jugak dri korean hikhik.. tpi not entertainment one la.. urrmm.. mcm korean mascar 360', pstu korean ultrasonic washer.. start 5 June.. Sye suke masuk blogger pnye GA/Cntest, skrg mcm teringin nak buat, haha.. sye dh la, bru sebulan berblogging.. susah jugak yea buat bende nie, kalau x dpt sambutan, rse mcm heart nie drop jer.. urmm.. laen org, laen minatnye.. btw, nk follow admin la.. urmm. blog 4 contest tu. : http://geekinbeat.blogspot.. k. bye2.. BW sebelum tido.. hikhik.. esok ade kelas..

    ReplyDelete
  4. lagu girl generation tu best...

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)