GIVEAWAY 18TH FS FOR YOU..(^_^)

Bismillahhirraman nirrahim..Amin amin..selalu masuk GA tak baca doa..tu tak menang..hehe..lupa..ok..Alhamdulillah ada jugak Owner blog menjemput saya sertai GA blognya yang merupakan hari ini tahun baru..terima kasih tuan blog..Insyaallah ada yang menyertai Ga ini..sebab mereka tahu saya suka sertai GA yang gempak..saya paling suka promot mereka walaupun tak menang..(^_^)


klik banner..ini saya dah check..banner boleh tekan..hehe..tadi join GA..lupa nak letak link..tahun baru jadi pelupa plak..masyaallah2..

Nak sertai GA senang sahaja korang perlu like2 semua sponsor..twit2 mereka..pastu klik2..insyallah ada rezeki korang menang..tapi saya cuma takda twitter aje..maaf ye tuan blog..maaf diampun..tapi kat situ ada tulis ( bagi yang ada twitter) kan..hehe..bukan apa saya beritahu awal2..anti tuan blog reject saya..hmmm..penat tulis entri ini..ok sambung ayat di bawah..saya nak panggil ohh nana nazifa ,raja farah , mimin , dan atifah ..cukup la saya panggil 5 orang saja..ingat nak panggil sekampung tapi penat nak taip-taip nie..aduyai jari jemari nie..ok semua..nak tahu cara menang..tengok di bawah..

Pemilihan pemenang diadili secara

Top referral, Entri tag terbanyak, Entri Paling Menarik,Pengomen terbanyak dalam blog yang buat GA ini, dan Cabutan Bertuah..Tapi paling saya suka Cabutan Bertuah sebab diadili dengan paling adil sekali..hehe..nie orang bertuah aje dapat hadiah..(^_^)

 Pesanan tuan blog kalau nak menang tag la banyak2 orang..pastu buat sajak, lagu, pantun dan macam-macam la..tapi itu semua saya tak pandai..dah2 sah tak dapat Top referral,Entri tag banyak dan sebagainya..kalau random insyallah ada..hehe..kalau ada rezeki menang la..amin-amin..harap menang la..korang semua tolong doa2kan boleh tak..boleh la ye..(^_^)

Hadiahnye..

3x Topup RM5 
1x Topup Celcom RM3
2x Doodle full body
4x Review blog di blog saya dan Saadah
2x Review blog di blog Amirah
2x Bloglist kekal di blog Saadah
5x Bloglist di blog Ain
3x Header
2x Edit Blog


Untuk maklumat semua tarikh tamat tempoh GA ini bulan 2 iaitu bersamaan 
20 Februari 2013..masih ada masa ag..sekarang baru bulan 1..so cepat2 la korang sertai..rugi saya buat entri nie..hmmm..Aja2 fighti semua maksudnya berusaha..translatekan..anti korang tanya apa benda tu..hehe..ok bye..komen..jgn lupa komen..(^_^)

4 comments:

  1. thanks sis sbb tag..insya allah klu free farah join, okay..btw, good luck syg

    ReplyDelete
  2. sama2..join taw..hehe..(^_^)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum :) Saya dah join :)

    Done follow:) Follow back k ;)

    Jom join Segmen yang gempak nih!

    http://fiqzmilkshake.blogspot.com/2013/01/giveaway-18th-fs-for-you.html

    ReplyDelete
  4. Good luck dear :) jom join peplum giveaway kt blog kita :))

    ReplyDelete

Dah pandai2 singgah sini tak nak komen ker..hehe..komen ayat yang baik2 yer..(^_^)